Hitro iskanje

GOLDFREN zavorne obloge

GOLDFREN zavorne obloge

Podjetje

Goldfren
Goldfren je pričel delovati leta 1991 z izdelovanjem sintriranih zavornih oblog za diske v širokem spektru uporabe, tako za modele cestnih kot terenskih motornih koles. V naslednjih 18 letih so postali eden največjih dobaviteljev na svetovnem trgu za to področje motociklizma.

Goldfren factory
V obdobju razvoja in rasti na komercialnem področju, smo predvsem zaradi velikih investicij v raziskave in razvoj, uspeli povečati svoj prodajni asortiman sintriranih zavornih oblog, ter se tako uspeli vključiti v poprodajni trg z servisom za aeronautično industrijo, opremo za logistično industrijo (žerjavi), avtomobilsko in motoristično industrijo, industrijo gorskih koles in v sektor motornih koles z stranskim vozičkom.

Goldfren nadaljuje z velikim vlaganjem v raziskave in razvoj, predvsem zaradi vzdrževanja razvoja izdelkov “nove generacije” in zaradi vzdrževanja njihovega vodilnega položaja v industriji zavor sintriranega trenja. Z postavitvijo njihovega proizvodnega objekta v Republiki Češki, ki je svetovno znana po inženirski izvrstnosti že več kot 100 let, so uspeli ponuditi kupcem pravo kombinacijo vodilne svetovne tehnologije združeno z zelo konkurenčno proizvodnjo ter ohraniti zaupanje v zmogljivost, trajnost in zanesljivost izdelkov.

Sintrirane Zavorne Obloge

Goldfren factory
Sintrirani, metalno-keramični materiali trenja, so izdelani s pomočjo moderne tehnologije metalurgije prahu pod znamko Goldfren. Preverjena tehnologija izdelave in nujen sistem kontrole kvalitete zagotavljata doseganje zahtevane lastnosti materiala – visoko toplotno in mehansko vzdržljivost in visok koeficient trenja. Ti sintrirani, metalno-keramični materiali trenja so uporabljeni v različnih industrijah kot na primer v avto industriji, tehnični opremi, izdelavi strojev, avio industriji in za potrebe športa.

Sintrirani materiali so opredeljeni z visokim in konstantnim koeficientom trenja pri temperaturi do 800 ° C, z visoko toplotno stabilnostjo in majhno obrabo. Materiali ne vsebujejo azbesta, steklenih vlaken ali formaldehidov in so okolju prijazni. Uporabljamo jih lahko v suhi oljni kopeli. V primerjavi z organskimi materiali trenja je njihova življenska doba nekajkrat daljša.

Podpora dirkanju

Goldfren racing support
Goldfren je partner Čeških in Nemških ekip, ne glede ali dirkajo z cestnimi ali off-road motorji.

Nemške ekipe – off-road
Kawasaki Elf Team Pfeil
KTM Sarholz Racing Team
Suzuki Reinecke

Češke ekipe
Team Goldfren – off-road
Gold Fren Team Erinac - road
Orion Racing Team – off-road
Petr Vorlíček – supermoto





Materiali

AD MATERIAL

Goldfren AD
Kovinsko-keramičen, tipičen material železnega trenja, oblikovan tako za suho kot mokro trenje. Bolj fini dodatki v primerjavi z K1 materiali so dodani osnovni železni komponenti.
„AD” material ne vsebuje svinca in azbesta.

• Visok koeficient statičnega trenja
• Dobra odpornost na razjede
• Visoka zavorna moč do 500°C.
• Zelo dobra povezovalna moč med bakreno obrobljeno jekleno osnovno ploščo in plastjo trenja
• Obraba do 20 % nižja v primerjavi z konkurenčnimi sintriranimi izdelki za splošno uporabo
• Majhna interakcija z zavornim kolutom
• Trikrat daljša delovna sposobnost v primerjavi z organskimi materiali in materiali iz kevlarja

Obseg uporabe

Material je primeren za suhe in mokre pogoje uporabe, za cestna in terenska motorna kolesa. Uporaba pri cestnih motorjih tako za sprednjo in zadnjo zavoro medtem ko pri off-road motorjih svetujejo uporabo za sprednjo zavoro.
Material je oblikovan za vsakodnevno uporabo pri vožnji.

Material – delovni parametri

Specifičen pritisk: P < 5.0 Mpa
Drsna hitrost: V < 40 m.s-1
Konstantna maksimalna temperatura: 450°C
Kratkotrajna maksimalna temperatura: 700°C


K1 MATERIAL

Goldfren K1
Kovinsko-keramičen material trenja oblikovan za trenje v suhih in mokrih pogojih, je izdelan z uporabo napredne metode metalurgije prahu, ki je vodilna v procesu sintriranja. Metalno-keramičen material, K1, je bronasto-grafiten material trenja oblikovan za uporabo pri mokrem trenju. Grobi, nemetalni dodatki trenja so razporejeni enakomerno po osnovnem finem bronastem telesu.

Primeren je za off-road motorna kolesa z dolgo življenjsko dobo in uporabo na robustnem terenu kot npr. pesek, blato.

• Visok koeficient statičnega trenja
• Dobra odpornost na razjede
• Visoka moč zaviranja do 450°C. (Max. 750°C.)
• Majhna interakcija z zavornim kolutom
• za dobo višjih temperature je priporočljiva uporaba materiala K5
• samočistilen učinek v blatnih pogojih
• primeren za podlogo zadnje zavore
• ni priporočljiv za uporabo pri sprednji zavori cestnih motornih koles kot tudi pri off-road modelih
• Življenjska doba je 3 krat daljša v primerjavi z organskimi in iz kevlarja sestavljenimi materiali.

Material – delovni parametri

Specifičen pritisk: P < 3.5 Mpa
Drsna hitrost: V < 45 m.s-1
Konstantna maksimalna temperatura: 450°C
Kratkotrajna maksimalna temperatura: 800°C


K5 MATERIAL

Goldfren K5
Kovinsko-keramičen, bronasto-grafiten material trenja je vsestranska mešanica oblikovana za uporabo tako v suhih kot mokrih pogojih.
Fini metalni dodatki trenja so razporejeni enakomerno po osnovnem bronastem telesu.

• Visok koeficient statičnega trenja
• Dobra odpornost na razjede, zmožnost samočiščenja
• Visoka zavorna moč do 500°C. (750°C.)
• Majhna interakcija z zavornim kolutom
• Življenjska doba je 3 krat daljša v primerjavi z organskimi in iz kevlarja sestavljenimi materiali.

Obseg uporabe

Ta material je bil razvit za off-road dirke ker predstavlja dolgo dobo servisiranja v pogojih robustnih dirkalnih stez.
a) toplo vreme / suho – samo zadnja zavora
b) trd teren – sprednja in zadnja zavora
Sintrirani materiali omogočajo samočistilen učinek.
Material lahko uporabimo na zadnji zavori cestnih dirkalnih motornih kolesih.

Material – delovni parametri

Specifičen pritisk: P < 2.0 Mpa
Drsna hitrost: V < 20 m.s-1
Konstantna maksimalna temperature: 500°C
Kratkotrajna maksimalna temperatura: 750°C


S3 MATERIAL

Goldfren S3
Kovinsko-keramičen material trenja oblikovan za trenje v suhih in mokrih pogojih, je izdelan z uporabo napredne metode metalurgije prahu, ki je vodilna v procesu sintriranja. Metalno-keramičen material, S3, je bronasto-grafiten material trenja oblikovan za uporabo pri mokrem trenju. Grobi, nemetalni dodatki trenja so razporejeni enakomerno po osnovnem finem bronastem telesu.

• Zelo visok koeficient statičnega trenja
• Minimalna razlika pri učinkovitosti zaviranja v mokrem ali suhem
• Dobra odpornost na obrabo
• Visoka zavorna moč do 450° C. (Max. 800° C)
• Majhna interakcija z zavornim kolutom
• Življenjska doba je 3 krat daljša v primerjavi z organskimi in iz kevlarja sestavljenimi materiali.

Obseg uporabe

Material je primeren za uporabo v mokrih in suhih pogojih za cestna in off-road motorna kolesa. Pri cestnih motornih kolesih primeren za sprednjo in zadnjo zavoro, medtem ko se pri off-road motornih kolesih priporoča uporaba za sprednjo zavoro.

Material – delovni parametri

Specifičen pritisk: p < 3.0 Mpa
Drsna hitrost: V < 45 m.s-1
Konstantna maksimalna temperatura: 450°C
Kratkotrajna maksimalna temperatura: 800°C


Za več informacij kliknite na:

Iskanje glede na motor

Katalog izdelkov

WE WILL PROSECUTE ALL INTERNET THEFT OF OUR COPYRIGHTED MATERIAL. DO NOT COPY OUR CONTENT.